Blog Promiler

Alkomaty PROMILER otrzymały godło Super Marka 2019

Według kapituły godła alkomaty PROMILER uzyskały najlepszy wynik na rynku alkomatów w Polsce i zajęły pierwsze miejsce.

Jako, że marka PROMILER już wcześniej wyróżniona została Dobrą Marką, otrzymała teraz tytuł Super Marki
Zobacz 4 zdjęcia

Jako, że marka PROMILER już wcześniej wyróżniona została Dobrą Marką, otrzymała teraz tytuł Super Marki (PROMILER)

Wyróżnienie

Według kapituły godła alkomaty PROMILER uzyskały najlepszy wynik na rynku alkomatów w Polsce i zajęły pierwsze miejsce.

Nagroda Super Marka/Dobra Marka, przyznawana jest już od 10 lat przez redakcję Biznes Trendy w Dzienniku Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Przyznanie PROMILER-owi zaszczytnego wyróżnienia Super Marka 2019 zbiega się z 10 latami przyznawania tej nagrody.

To, że alkomaty PROMILER wykorzystuje na co dzień polska Policja, Żandarmeria Wojskowa, agencje ochrony i bardzo wiele zakładów pracy plasuje markę PROMILER w światowej czołówce najbardziej godnych zaufania urządzeń pomiarowych.

Alkomaty PROMILER wykorzystywane są m.in. przez polską Policję

- "Technologie i rozwiązania obecne w naszych profesjonalnych, atestowanych urządzeniach dla polskiej ‘mundurówki’ wykorzystywane są także w naszych urządzeniach dla każdego kierowcy, w atrakcyjnych cenach, osiągalnych dla każdego” - powiedział Mikołaj Witczak, prezes firmy.

Laboratorium PROMILER dokonuje serwisu i okresowej kalibracji alkomatów

Z marką alkomatów PROMILER styczność miał chyba każdy polski kierowca – z alkomatami przesiewowymi podczas kontroli drogowej (np. PROMILER iBlow) lub z alkomatami stacjonarnymi na setkach komisariatów w Polsce.

Tam gdzie liczy się życie nie ma miejsca na kompromisy - stosować należy alkomaty

Alkomaty z logiem PROMILER dla klienta końcowego znaleźć można w czołowych elektromarketach, w sklepach z elektroniką i artykułami motoryzacyjnymi oraz online.

Przyznanie nagrody Super Marka poprzedzone jest analizą pozycji rynkowej danego brandu, jakości produktu i towarzyszących jej usług. Pod uwagę brana jest siła marketingowa marki, jej wartość i rozpoznawalność na rynku. Ujmowany jest także stopień zaufania Klientów.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Bosch na tle innych marek motoryzacyjnych Historia: Alfa Romeo Montreal Citroën Méhari – historia z Louis de Funès w tle Motocykle trójkołowe na kat. B – dlaczego homologacja L5e ma znaczenie? Audi Q2 Sport 2.0 TDI 150 KM quattro S tronic – test [wideo] Renault Mégane R.S. TCe 280 Cup – test [wideo] Volvo XC60 D4 AWD Polestar 200 KM Inscription – test [wideo] Lancia z silnikiem Ferrari Największy zlot aut zza oceanu! Relacja z American Cars Mania 2018 Renault Koleos 2.0 dCi 175 X-Tronic 4×4 Initiale Paris – test [wideo] Oplowska klasa Premium - Opel Insignia Kto zwycięży w wyścigu F1 na torze Hungaroring? Bukmacherzy mają faworytów Honda HR-V 1.5 i-VTEC 130 KM Executive – test [wideo] MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo] 10 lat Mustang Klub Polska Honda Civic 4d 1.5 VTEC Turbo 182 KM Elegance – test [wideo] Dacia Duster 1.5 dCi 110 S&S 4×4 Prestige – test [wideo] Przebieraj, wybieraj, układaj prawie jak z klocków - Citroen C3 Aircross [wywiad] Infiniti Q60S 3.0t Sport Tech – test [wideo] Renault Captur Energy dCi 110 XMOD – test [wideo] Historia pewnego roadstera - BMW Z1 Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test [wideo] Jak dealerzy przygotowywani są do sprzedaży Megane R.S. Škoda Karoq 2.0 TDI 150 KM 4×4 DSG Style – test