Blog Promiler

Alkomaty PROMILER otrzymały godło Super Marka 2019

Według kapituły godła alkomaty PROMILER uzyskały najlepszy wynik na rynku alkomatów w Polsce i zajęły pierwsze miejsce.

Jako, że marka PROMILER już wcześniej wyróżniona została Dobrą Marką, otrzymała teraz tytuł Super Marki
Zobacz 4 zdjęcia

Jako, że marka PROMILER już wcześniej wyróżniona została Dobrą Marką, otrzymała teraz tytuł Super Marki (PROMILER)

Wyróżnienie

Według kapituły godła alkomaty PROMILER uzyskały najlepszy wynik na rynku alkomatów w Polsce i zajęły pierwsze miejsce.

Nagroda Super Marka/Dobra Marka, przyznawana jest już od 10 lat przez redakcję Biznes Trendy w Dzienniku Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Przyznanie PROMILER-owi zaszczytnego wyróżnienia Super Marka 2019 zbiega się z 10 latami przyznawania tej nagrody.

To, że alkomaty PROMILER wykorzystuje na co dzień polska Policja, Żandarmeria Wojskowa, agencje ochrony i bardzo wiele zakładów pracy plasuje markę PROMILER w światowej czołówce najbardziej godnych zaufania urządzeń pomiarowych.

Alkomaty PROMILER wykorzystywane są m.in. przez polską Policję

- "Technologie i rozwiązania obecne w naszych profesjonalnych, atestowanych urządzeniach dla polskiej ‘mundurówki’ wykorzystywane są także w naszych urządzeniach dla każdego kierowcy, w atrakcyjnych cenach, osiągalnych dla każdego” - powiedział Mikołaj Witczak, prezes firmy.

Laboratorium PROMILER dokonuje serwisu i okresowej kalibracji alkomatów

Z marką alkomatów PROMILER styczność miał chyba każdy polski kierowca – z alkomatami przesiewowymi podczas kontroli drogowej (np. PROMILER iBlow) lub z alkomatami stacjonarnymi na setkach komisariatów w Polsce.

Zobacz również: Rolls-Royce Phantom Series II - prezentacja

Tam gdzie liczy się życie nie ma miejsca na kompromisy - stosować należy alkomaty

Alkomaty z logiem PROMILER dla klienta końcowego znaleźć można w czołowych elektromarketach, w sklepach z elektroniką i artykułami motoryzacyjnymi oraz online.

Przyznanie nagrody Super Marka poprzedzone jest analizą pozycji rynkowej danego brandu, jakości produktu i towarzyszących jej usług. Pod uwagę brana jest siła marketingowa marki, jej wartość i rozpoznawalność na rynku. Ujmowany jest także stopień zaufania Klientów.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Volvo XC60 D3 Momentum - test [wideo] Škoda Superb 2.0 TSI Combi 220 KM DSG Laurin & Klement – test [wideo] Mgły podwójnym nie rozpędzisz – rzecz o tylnym oświetleniu przeciwmgłowym Toyota pracuje nad lewitującym samochodem Bentley Eight '86 Porsche 911 R - purysta z krwi i kości! Maciek testuje - Škoda Superb III 2.0 TDI L&K Kreatywna technologia Citroëna Na Berlin z aparatem, część I Używany Opel Astra H 2004 TEST | Auto Dla Kowalskiego [wideo] Osiwieję szybciej, niż myślałem Szczęśliwy Petter Solberg wyznacza kierunek WRC