Blog Promiler

Alkomaty PROMILER otrzymały godło Super Marka 2019

Według kapituły godła alkomaty PROMILER uzyskały najlepszy wynik na rynku alkomatów w Polsce i zajęły pierwsze miejsce.

Jako, że marka PROMILER już wcześniej wyróżniona została Dobrą Marką, otrzymała teraz tytuł Super Marki
Zobacz 4 zdjęcia

Jako, że marka PROMILER już wcześniej wyróżniona została Dobrą Marką, otrzymała teraz tytuł Super Marki (PROMILER)

Wyróżnienie

Według kapituły godła alkomaty PROMILER uzyskały najlepszy wynik na rynku alkomatów w Polsce i zajęły pierwsze miejsce.

Nagroda Super Marka/Dobra Marka, przyznawana jest już od 10 lat przez redakcję Biznes Trendy w Dzienniku Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Przyznanie PROMILER-owi zaszczytnego wyróżnienia Super Marka 2019 zbiega się z 10 latami przyznawania tej nagrody.

To, że alkomaty PROMILER wykorzystuje na co dzień polska Policja, Żandarmeria Wojskowa, agencje ochrony i bardzo wiele zakładów pracy plasuje markę PROMILER w światowej czołówce najbardziej godnych zaufania urządzeń pomiarowych.

Alkomaty PROMILER wykorzystywane są m.in. przez polską Policję

- "Technologie i rozwiązania obecne w naszych profesjonalnych, atestowanych urządzeniach dla polskiej ‘mundurówki’ wykorzystywane są także w naszych urządzeniach dla każdego kierowcy, w atrakcyjnych cenach, osiągalnych dla każdego” - powiedział Mikołaj Witczak, prezes firmy.

Laboratorium PROMILER dokonuje serwisu i okresowej kalibracji alkomatów

Z marką alkomatów PROMILER styczność miał chyba każdy polski kierowca – z alkomatami przesiewowymi podczas kontroli drogowej (np. PROMILER iBlow) lub z alkomatami stacjonarnymi na setkach komisariatów w Polsce.

Zobacz również: STAG: Q&A odc. 4

Tam gdzie liczy się życie nie ma miejsca na kompromisy - stosować należy alkomaty

Alkomaty z logiem PROMILER dla klienta końcowego znaleźć można w czołowych elektromarketach, w sklepach z elektroniką i artykułami motoryzacyjnymi oraz online.

Przyznanie nagrody Super Marka poprzedzone jest analizą pozycji rynkowej danego brandu, jakości produktu i towarzyszących jej usług. Pod uwagę brana jest siła marketingowa marki, jej wartość i rozpoznawalność na rynku. Ujmowany jest także stopień zaufania Klientów.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Renault Koleos 2.0 dCi 175 X-Tronic 4×4 Initiale Paris – test [wideo] Skarb Ardenów - część 4 Podsumowanie dotychczasowych osiągnięć Roberta Kubicy w samochodzie WRC – czy rzeczywiście aż tak często się rozbija? Battle Royale w moim obiektywie SsangYong Korando 2.2 D Sapphire – test [wideo] Poznań Motor Show 2016 - relacja Skorpion w akcji Typowy „polski” kierowca, czyli samiec alfa za kierownicą i reszta świata. Renault Espace Energy dCi 160 EDC Initiale Paris – test [wideo] Infiniti QX30 2.2d 7DCT AWD Premium Tech – test [wideo] Visa London ePrix – relacja z dwóch niesamowitych finałowych rund FIA Formula E Championship KAC - Kaczor z klasą

Popularne w tym tygodniu:

Auto Nostalgia 2020