Blog Promiler

Alkomaty PROMILER otrzymały godło Super Marka 2019

Według kapituły godła alkomaty PROMILER uzyskały najlepszy wynik na rynku alkomatów w Polsce i zajęły pierwsze miejsce.

Jako, że marka PROMILER już wcześniej wyróżniona została Dobrą Marką, otrzymała teraz tytuł Super Marki
Zobacz 4 zdjęcia

Jako, że marka PROMILER już wcześniej wyróżniona została Dobrą Marką, otrzymała teraz tytuł Super Marki (PROMILER)

Wyróżnienie

Według kapituły godła alkomaty PROMILER uzyskały najlepszy wynik na rynku alkomatów w Polsce i zajęły pierwsze miejsce.

Nagroda Super Marka/Dobra Marka, przyznawana jest już od 10 lat przez redakcję Biznes Trendy w Dzienniku Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Przyznanie PROMILER-owi zaszczytnego wyróżnienia Super Marka 2019 zbiega się z 10 latami przyznawania tej nagrody.

To, że alkomaty PROMILER wykorzystuje na co dzień polska Policja, Żandarmeria Wojskowa, agencje ochrony i bardzo wiele zakładów pracy plasuje markę PROMILER w światowej czołówce najbardziej godnych zaufania urządzeń pomiarowych.

Alkomaty PROMILER wykorzystywane są m.in. przez polską Policję

- "Technologie i rozwiązania obecne w naszych profesjonalnych, atestowanych urządzeniach dla polskiej ‘mundurówki’ wykorzystywane są także w naszych urządzeniach dla każdego kierowcy, w atrakcyjnych cenach, osiągalnych dla każdego” - powiedział Mikołaj Witczak, prezes firmy.

Laboratorium PROMILER dokonuje serwisu i okresowej kalibracji alkomatów

Z marką alkomatów PROMILER styczność miał chyba każdy polski kierowca – z alkomatami przesiewowymi podczas kontroli drogowej (np. PROMILER iBlow) lub z alkomatami stacjonarnymi na setkach komisariatów w Polsce.

Zobacz również: Elektomobilność z perspektywy długodystansowca

Tam gdzie liczy się życie nie ma miejsca na kompromisy - stosować należy alkomaty

Alkomaty z logiem PROMILER dla klienta końcowego znaleźć można w czołowych elektromarketach, w sklepach z elektroniką i artykułami motoryzacyjnymi oraz online.

Przyznanie nagrody Super Marka poprzedzone jest analizą pozycji rynkowej danego brandu, jakości produktu i towarzyszących jej usług. Pod uwagę brana jest siła marketingowa marki, jej wartość i rozpoznawalność na rynku. Ujmowany jest także stopień zaufania Klientów.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

American Cars Mania - relacja z imprezy Subiektywny przegląd miesiąca #285 Finałowa runda Ultimate 1/4 Grand Prix Polski - Wilcze Laski Lightbary i halogeny w motocyklach – czy i kiedy dodatkowe oświetlenie jest zgodne z prawem? Dekotora - statki kosmiczne na kółkach 2016 Bremen Classic Motorshow - Relacja Zapach pieczywa i klekot silnika Corvette C3 Peugeot 308 1.2 PureTech 130KM EAT6 Allure – test [wideo] Mercedes-Benz CLS 400d 4MATIC – test [wideo] Mercedes-Benz A 220 4MATIC – test [wideo] Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110KM – test [wideo]

Popularne w tym tygodniu:

Muzeum Motoryzacji i Techniki w Otrębusach